niedziela, 4 sierpnia 2013

Niezależny portal zmusza do...

Przyznaję, że nie wpadam zbyt często na portal: http://zdunskawola24.pl/ ponieważ nie ma tam nic, czego nie przeczytałbym gdzie indziej. Dzisiaj jednak przypadkowo zajrzałem i włosy stanęły mi na głowie, łyżki wygięły się w stronę słońca a okoliczne psy zaczęły dziwną symfonię. Nie, nie jest to opis odcinka serialu "Czynnik PSI" czy "Tajemniczy element" ;) Ot, licentia poetica. Stało się coś o wiele bardziej strasznego! Portal zmusił mnie a wręcz zaszantażował. Nie wierzycie? Sami zobaczcie:


Szczerze mówiąc, myśląc, pisząc, nie wyobrażam sobie życia w internecie bez Adblocka. Masa upierdliwych, inwazyjnych reklam, śledzące wtyczki "analizujące" każdy mój ruch aby dopasować profil do zakupów danej firmy czy uprzejmie wysłać dane (lub sprzedać) do kogoś tam w odległym rejonie. Mógłbym odblokować ale tego nie zrobię i portal zdunskawola24.pl jest dla mnie w tym momencie skreślony. Dlaczego? Skoro zainstalowałem wtyczkę blokującą reklamy nie zamierzam się jej pozbywać dla widzimisię redakcji. Rozumiem ale dziękuję. Można było inaczej rozwiązać kwestię reklam. Nie wpadam, nie polecam, nie czytam. Skoro nie chcecie abym czytał wasz portal, wasza strata. Pójdę sobie gdzie indziej. Ciao :)
Przy okazji gratuluję pomysłu: doskonały strzał w stopę. Majstersztyk PR. Oby prezydent i jego nieudolna ekipa wzięły z was przykład.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz