sobota, 16 listopada 2013

Folder skansenu

Cieszy ruch wokół skansenu chociaż wiadomo, że wiele spraw powinno być załatwionych co najmniej kilka lat temu, także za kadencji Niedźwieckiego. Niemniej, coś się ruszyło i oby nie skończyło się na witaczach, folderze i paru konferencjach prasowych. Miejmy nadzieję, że wniosek przejdzie i nie będzie na 50 czy którymś tam miejscu na liście (lub 15 na liście rezerwowej). 


Korzystając z uprzejmości czytelnika bloga mogę podzielić się z wami kilkoma wrażeniami. Folder jest całkiem przyjemny dla oka, chociaż oczywiście zbyt mały (12 na 12 cm) i w zasadzie jest takim pierwszym elementem zapoznawczym. Kolejne pewnie będą i bardziej kolorowe i większe :) Gdyby prezydent (niestety jeszcze przez rok!) Niedźwiecki nie wydawał kasy na głupoty w stylu badziewia pod gwiazdami czy zraszaczy wokół ratusza skansen od dawna byłby bardziej żywy niż polityka inwestorska obecnej ekipy udającej, że rządzi naszym miastem.

Biorąc jednak pod uwagę, że folder jest dwujęzyczny, spokojnie można go uznać za dobry element promocji miasta, jeśli...będzie duży nakład i będzie rozdawany czy rozsyłany przez urząd, radnych i stowarzyszenie oraz dostępny na miejscu.
Wypada również pochwalić lokalny patriotyzm (firma z Karsznic).




6 komentarzy:

  1. Misto zapewne ma pulę, którą musi przeznaczyć na sylwestrowe fajerwerki. A gdyby zrobić powitanie Nowego Roku w skansenie? Moźna wtedy częściowo dofinansować i rozsławić to muzeum.
    WEB.er

    OdpowiedzUsuń
  2. Głupota jak prawie zawsze w przypadku tej ekipy ;) Miałem kiedyś sen o ciuchci jadącej z Karsznic do Zduńskiej Woli na wycieczki...

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki sen, a nawet nie tylko to miała kiedyś Hanna Iwaniuk. Biedna nie sprawdziła tylko ile kosztuje utrzymanie sprawnego parowozu:-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Może. Nie śledzę aż tak lokalnej polityki :)
    Z pewnością utrzymanie sprawnego parowozu kosztuje mniej niż fanaberie obecnej ekipy "rządzącej" miastem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Utrzymanie sprawnego parowozu w ciągu 4 lat to około 4 mln złotych. Podkreślam samo utrzymanie, bez kosztów eksploatacji, uposażenia maszynistów, opłat za dostęp do infrastruktury ito.

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że wielu chętnie zamieniłoby paskudny (i coraz gorzej wyglądający) szklany dom na 5 parowozów :)

    OdpowiedzUsuń