Z nowym rokiem, wypoczęci, syci i szczęśliwi zmianą na stanowisku sekretarza, urzędnicy z zapałem produkują się dla chwały urzędu, prezydenta i całego miasta :) Ci, których już nie ma (zostali zredukowani, skróceni brzmi niesmacznie) zapewne mają nieco inne zdanie o prezydencie, podobnie jak i ci, którzy z drżeniem serca oczekują końca i początku każdego miesiąca (następni w kolejce). Ci, których oddelegowano czy przeniesiono są poniekąd szczęśliwi, że nie muszą obcować z "kochaną" władzą na co dzień.
Wyprodukowano nawet zarządzenie dotyczące maksymalnego stanu zatrudnienia w urzędzie miasta (zmiana regulaminu wymusza kolejne akcje atrakcje):
http://www.zdunskawola.pl/portal_new/portal?id=557701
"2. Do stanu zatrudnienia określonego w § 1 dodaje się:
1) kierownictwo Urzędu w osobach:
a) Prezydenta Miasta,
b) 1 – 2 Zastępców Prezydenta Miasta,
c) Skarbnika Miasta,
d) Sekretarza Miasta;
2) doradców i asystentów w liczbie 1 – 5;
3) pracowników Straży Miejskiej:
a) strażników miejskich
- 7 etatów, w tym Komendant Straży Miejskiej,
b) stanowiska urzędnicze
- 2 etaty urzędnicze.
§ 3. Zarządzenie nie obejmuje osób przyjętych na czas zastępstwa spowodowanego długotrwałą nieobecnością pracownika (choroba, urlop macierzyński, urlop wychowawczy, urlop bezpłatny, itp.), pracowników zatrudnianych w ramach robót publicznych oraz stażystów zatrudnianych na czas określony na podstawie umów zawartych z Powiatowym Urzędem Pracy."
Audyt ma nadal dwa etaty. Czy będzie konkurs na dyrektora a może ktoś dzieli po połowie z inną funkcją?
Samodzielne stanowisko obsługi prawnej ma półtora etatu, szkoda, że nie "ludzia." Trzech radców prawnych po pół etatu:
http://www.zdunskawola.pl/portal_new/portal?id=232376
Ale nie ma co ich żałować, dorobią sobie w kolejnych 37 urzędach.
Niemniej trochę dziwne ponieważ pracownica biura organizacyjnego:
http://www.zdunskawola.pl/portal_new/portal?id=142233 ma zapisane w obowiązkach..."Prowadzenie i obsługa administracyjno-techniczna Samodzielnego Stanowiska Obsługi Prawnej."
Kadry mają wsparcie. Może lepiej dać kogoś żwawszego i lepiej przygotowanego do ciężkich obowiązków w ramach pomocy? Pomocnik na pół etatu lub pomocnica może nie dać sobie rady.
Stanowisko kuriozum nadal istnieje: samodzielne do spraw nadzoru właścicielskiego i koordynacji zamówień publicznych. Po co? Tym bardziej, że niżej mamy dwa samodzielne stanowiska do spraw wspomagania zamówień publicznych, przynajmniej w zamyśle. Czy zostaną obsadzone choć jednym człekiem, nie wiadomo.
Pan Jakub:
http://www.zdunskawola.pl/portal_new/portal?id=232020 będzie koordynował a ktoś inny odwalał robotę?
Biuro zarządzania kryzysowego ma aż 2,5 etatu, czyżby szykowało się wzmocnienie?
Wiadomo, kryzys trwa w najlepsze. Kryzys miasta, w szczególności.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz