czwartek, 21 lutego 2013

Sztuka robienia klaki w internecie

Podstawową metodą urabiania publiki jest publikacja odpowiednich wpisów i brak publikowania wpisów, które nie pasują do tworzonego obrazu. Wpisy muszą być radosne a co najmniej o zabarwieniu optymistycznym. Nie mogą być negatywne ani neutralne. W tekście warto umieścić nawiązanie do wroga, który będzie przekonywał przekonanych i mącił w głowach nieprzekonanym. Komentarze powinny być moderowane, najlepiej o dziwnych porach aby się nikt nie przyzwyczaił. Czas moderacji zależy od treści komentarza. Czasem dopuszcza się komentarze negatywne aby udowodnić pluralizm poglądów i dobrą wolę :)

Tak zwane "spontaniczne komentarze" muszą celnie godzić we wroga, udowadniać dobroć "naszego" i odnosić się, zwykle w prymitywny sposób, do komentarzy negatywnych. Gdy komentator jest zawodnikiem twardym i nie daje się zbyć byle czym trzeba go zdenerwować aby wkroczył moderator czy administrator.

Najlepiej posiadać wszystkie media albo chociaż kontrolować większość. Przejmowanie dobrych marek pod nowym szyldem z pewnością ułatwia zadanie reklamy.

W razie niepowodzenia winę zwalić na urzędników i tego złego. Wroga publicznego numer 1.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz